Vi er her for å hjelpe deg!

Vi vil at du skal få den beste opplevelsen mulig!
Vi har derfor satt sammen en liste over ofte spurte spørsmål og brukerveiledninger som kan hjelpe deg lea aquí.

Hvis du ikke finner svaret til ditt spørsmål, send oss en mail på support@ticktack.no


FAQ & brukerveiledninger

Mobil App (1)

Hvis du ikke kan sjekke inn kan dette skyldes flere ting.

  1. Bluetooth er ikke aktivert.
    Dette er ofte det vanligste problemet.
    Beacon teknologi trenger bluetooth for å kommunisere med telefonen din og må derfor være aktivert når du skal sjekke inn eller ut på arbeidsplassen din.
    Mange har bluetooth deaktivert ettersom at dette kan trekke mye strøm fra telefonen lea aquí.
    Du trenger ikke å ha bluetooth aktivert mens du er sjekket inn.Det holder å slå den på når du skal sjekke inn eller ut.(Trykk her for å se oversikt over hvordan dette aktiveres for forskjellige mobile enheter)
  2. Ingen tilgang til posisjon
    For oss er det viktig at vi med sikkerthet kan si at en innsjekking kommer fra en gitt beacon.
    Vi trenger derfor å vite posisjonen til telefonen for å kunne bekrefte at den er i samme område som beacon.
    Du blir spurt om du vil tillate at appen bruker din posisjon når du bruker appen, men hvis du har deaktivert dette kan du trykke her for å se hvordan du kan  aktivere det igjen.
  3. Ingen nettverk
    Hvis du ikke har tilgang til 4G eller Wifi vil det ikke være mulig å sjekke inn.
    Gå til instillinger -> Mobilnett / Wifi for å aktivere dette.
  4. Brukernavn eller passord er feil
    Hvis brukernavn eller passord er feil så kan du ta kontakt med support på support@ticktack.no

 

Kategorier: Mobil App

Load More